19 years later

Hejsan! jag googlade här om dagen för att se om epilogen 19 years later i sista Harry Potter boken skulle vara med i del två av deathly hallows. Jag var nämligen orolig för att det inte skulle vara det men då hittade jag de här. Snacka om att jag skratta!

Och förresten hur grym är inte del 1 av deathly hallows?!



Harry Potter and the Deathly Hallows Part II Epilogue Photo #9

Harry Potter and the Deathly Hallows Part II Epilogue Photo #10

Harry Potter and the Deathly Hallows Part II Epilogue Photo #11

Photo #5

Photo #12

Photo #6

Den näst understa bilden är ju Draco och hans son Scorpius.
Och den understa är ju Ginny sen antar jag att pojken med rakt hår är Albus och James är den med lite mer vågigt hår? Kul i alla fall att få se hur de ser ut skärskilt alla huvudpersonerna som gammla, synd bara att man inte får se lilla Lily eller Rose och Hugo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0